dissabte, 19 de maig del 2012

Fi de la segona temporada

perquè tots necessitem un descans (lectors i escriptors) i refer-nos de les nostres dependències informàtiques, aturo el bloc, no sé si per dos dies, dos anys.... o unes hores. Ja sabeu els que em coneixeu que vaig a batzegades, com fa la cançó dels Pets

....
Vaig cantant fluixet pel carrer,
com un babau,
aqueta cancó que tinc al cap
des que m'he llevat
i s'ha enganxat com les lleganyes.
Vaig cantat fluixet pel carrer,
com un nen gran,
aqueta cançó que et vull donar,
la porto al damunt i m'agrada.

Paaa, pa pa pa pa
A batzegades...
pa pa pa pa
pa pa pa pa
......

No puc deixar d'escriure, però sí de publicar, fins aviat amics!!!!
us deixo amb el meu ninot desllorigat i el jóker de batman, sorpreses dels ous kinders que em fan companyia al meu escriptori.

paaa pa pa pa a batzegades vaig cantant fluixet pel carrer, com un babau... paaaa pa pa pa....

3 comentaris:

Maribel Fernández Cabañas ha dit...

Fins ben aviat t'espero.

Anònim ha dit...

no tardis molt!
martín

Anònim ha dit...

fins aviat sara.
aracne