dijous, 24 de febrer del 2011

Invasió esmolada

  
Què està passant? Hi ha una plaga de "cuchillos japoneses" al mercat. Ma mare, germans i un munt d'amics van fer la col.lecció amb el dominical d'un diari, una revista "del cor" també porta els seus corresponents ganivets i avui mateix m'ha arribat una propaganda d'uns magatzems que els promocionen si fas una compra superior a 20 euros.

Anirem servits de tallants esmolats, deu ser que si la crisi apreta, ja tindrem l'estri addient per fer-nos l'harakiri. No li trobo cap més explicació, a no ser que els nipons s'hagin americanitzat de tal manera que es cruspeixen menjars preparats i no saben què coi fer amb tanta modalitat de ganivets. Jo amb el "patatero" de tota la vida, el del pa i el "jamonero" ja faig. Calen 8 o 10 ganivets? si normalment se'n fan servir com a molt 3?
Això sí, s'ha de reconèixer que queden d'allò més bé, amb el seu suport de fusta, al marbre de la cuina.
Sayonara!!

1 comentari:

Penélope ha dit...

És veritat Sara Maga, això dels "cuchillos japoneses" es una plaga i jo em pregunto per què no regalen un bonic joc de "navajas albaceteñas"si es que es tracta de tallar. Però posats a "regalar", jo preferiria la cassola de fang. Abans les cassoles de fang duraven tota la vida i ara a la mínima s'esquerden. Ja les pots posar plenes d'aigua a sol i serena o 24 hores en remull que no hi ha tu tia. Tot cristu s'ha passat a la cassola de ferro colat o al wok. Ja sé que són més guais i no s'esquerden, però una de les poques coses que em surten bones, "els fideos a la cassola", no me'ls puc imaginar en cap d'aquests estris.