diumenge, 25 de novembre del 2012

Fa un any que... i jo demano

Avui fa un any que m'entregava sense cap mena de resistència a les voravies de París, el meu cuboides no ho va aguantar, com a resulta de la relliscada es va trencar i vaig anar tres mesos amb una cuirassa al peu.

Avui fa una setmana que vaig desistir anar a Madrid i no sé què n'hagués resultat de la seducció dels seus carrers.

Avui fa un dia que el meu peu dret ha tornat a patinar en una cruïlla de Barcelona, sense conseqüències, val a dir, el que coneixem bé ho tenim apamat i he sabut trobar la crossa on agafar-me, un fanal em va parar el cop.

Es veu que el peu dret quan s'acosta el meu aniversari s'emociona de tal manera que no sap que els peus són per tocar a terra, l'entusiasme el fa volar i se sent ala o núvol. Ho tindré en compte i una setmana abans, em calçaré unes bones botes per mantenir-lo a ratlla.

Aquest any, el dia 29 de novembre, el dia que vaig decidir néixer, seré a Barcelona, com que no em puc regalar un viatge, m'obsequiaré amb el dia lliure, sense compromisos, viatgera a la meva ciutat. Aquest any, com a esposa fidel, caminaré per la ciutat vella o la barceloneta, reviuré els camins petjats tantes vegades i buscaré la màgia en qualsevol racó.
Com és costum no faré cap festa ni pastís, aquest dia és meu i el vull passar amb mi, si algú s'afegeix als meus impulsos, serà benvingut, però no tinc res planificat.

A tots els meus amics que teniu per costum alegrar-me i sorprendre'm amb un regal, aquest any demano: vull que em regaleu una paraula. La podeu escriure aquí al post o me l'envieu per mail.
Us deslliuro de la indecisió de no saber què comprar-me, a més a més tampoc és un bon moment per malbaratar els diners amb detalls, tots anem amb l'aigua al coll i no sóc de protocols, una de les coses que més m'agrada són les paraules, per transformar-les en escriptura i fer volar coloms amb elles.

Això no treu que les abraçades i els petons sempre seran ben rebuts, aquí no poso normes, podeu ser generosos, em deixo acaronar i petonejar tantes vegades com volgueu, en aquest terreny tot s'hi val.

L'afecte i la passió que no faltin, no puc demanar res més que

una paraula.....




20 comentaris:

Anònim ha dit...

alegría

Anònim ha dit...

gusarapo

alfred ha dit...

entranyable

Anònim ha dit...

Para tí...Sabiduría...preciosa palabra que surge de sumar otras dos...Inteligencia mas Amor...Qué menos...para tí...


Arale

Anònim ha dit...

Más ALEGRÍA para tí.

Myriam

Anònim ha dit...

Nomes una paraula ? M'ho poses dificil ..... mmmmmmm .... un moment que estic pensant ... mmmmmmm ..... ja esta ja la tinc: GENIAL !!! Es impossible no estimar-te perque ets genial, tendre i dolça ejem ejem ... ja he "colat" tres paraules !!!
FELICITATS !!!
Pepa

Anònim ha dit...

Felicitats Tere!! :)
La paraula de la iaia és FILLA,
la meva (la Núria), és GUITARRA ,la del Jordi és gas-gas i la meva ( Nuri ) libèl·lula.
Espero que amb totes les paraules que t'han escrit i sobretot amb les que tú afegiràs, en tinguis prou per a poder escriure un bon relat.

Anònim ha dit...

La meva paraula es: somriure
Moltes felicitats
Laia

Anònim ha dit...

Hola soc la petitona de la Pepa et vui dir moltes felicitats i que to pasis molt be la meva paraula es pilota
Paula

Anònim ha dit...

El mensajero se enfada, no quiere que te escriba, quizás porque soy avariciosa y en vez de una palabra he puesto dos.
te quiero, pero quizás tenga que poner simplemente amor.

ten el amor de todos los que te rodean.

Anònim ha dit...

Felicitata Sara
El meu regal és BICICLETA, que ens porta molts records a tots

Fins aviat
Jaume

Anònim ha dit...

la paraula que jo et vull regalar és SOL, doncs encara que a vegades no el veiem, passi el temps que passi, continua al mateix lloc... tal com tu ho has fet sempre.

un petó molt gran

conxi

Anònim ha dit...

LEALTAD!

... y Moltes Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!
Petonets
ASUN

Anònim ha dit...

cuc

Anònim ha dit...

pessigolles

Anònim ha dit...

casa
guillem

Anònim ha dit...

vida, sucre, farina, conversa, petó, falguera, verd, pluja, bonic.
SM

Toni Mata ha dit...

Per tu la meva paraula és lluerna. Fas llum i és petita però intensa i dolça

Anònim ha dit...

aventura
martín

Anònim ha dit...

pocavergonya
san