dimecres, 30 de març del 2011

Fi de la primera temporada


Aquest bloc restarà inactiu, 
no se sap si per sempre o per a una temporada.

La seva autora està en reparació. 


El tècnic dels humanoides li ha prohibit emprar l’ordinador fora d'hores de feina.

Em sento com deia la cançó de Pata Negra, “todo lo que me gusta es ilegal, es inmoral o engorda”, m’hauré de reinventar, està vist que no sé triar el que em convé.

Malgrat tot, mai deixaré de pensar, caminar i inventar històries, les projectaré cap al cel, al núvol més dens perquè les conservi i si veieu passar un conte orfe que vola, atrapeu-lo, és meu.

Volaré contes, ja que no puc ni me’ls permeten escriure.

Us deixo en bona companyia, amb el sempre admirat Chris des de K-OSO i les seves reflexions sobre la vulnerabilitat de l'ésser humà, jo també em pregunto sovint "cómo he llegado hasta aquí"...   "cuando queremos algo, lo poseemos y al poseerlo, lo perdemos"... "la felicidad no es tener cosas, es formar parte de ellas"...

Fins aviat!, sempre em podeu rellegir.
 


5 comentaris:

Anònim ha dit...

nooooooooooooooooooooooooooooo fdo: lamonti

Anònim ha dit...

Per sempre ?????? No, no i no. Quan estiguis "reparada" patapam !!! nova temporada del blog.

Pepa

Maribel Fernández Cabañas ha dit...

endavant

MAFALDA ha dit...

"PARA SIEMPRE" no puede ser, no puede pasar, no nos puedes dejar sin esas historias tan tuyas, tan tiernas y tan peculiares. Descansa un poquito para que los médicos te den el "alta" pero tú como yo, sabemos que no estás malita, porque las hadas sólo se ponen un poco tristes ante tantos desmanes, pero sus polvos mágicos las curan pronto para que puedan seguir haciéndonos compañía. ¡¡Vuelve pronto!!

menuda-a ha dit...

avui m'he trobat un conte descansant en un banc del passeig de gràcia, em sembla que era teu, estava trist perquè li faltava la mà que el fes visible. No facis massa cas dels tècnics que d'adoben, sovint no saben el que es diuen. Jo, nosaltres i les teves històries et necessitem!!! Reclamem formalment que tornis i amb tu la màgia i llum que desprèn tot el que escrius. Espavila!!!