dissabte, 31 de desembre del 2011

2012, a la recerca d'un somni


L'últim post del darrer dia de l'any 2011 l'aprofito per agrair a tots aquells que m'han regalat de diferents maneres les coses bones amb les que he gaudit aquest any.

Pel meu aniversari, amb la relliscada parisenca, vaig entrar en una mena de nebulosa i ja no sé si vaig contestar a qui em va felicitar, o bé vaig fer-ho tres o quatre vegades. No ha estat gens fàcil viure només amb una pota, com els flamencs quan dormen, la perspectiva no és la mateixa i costa molt mantenir l'equilibri físic, emocional i racional.

Com a compensació, em ve de gust compartir un regal de nadal: un quadre fet i dibuixat especialment per a mi, amb les primeres paraules del llibre Rayuela, bellesa en estat pur, hi ha una mica de la meva ànima en aquesta fotografia, un petit univers que conté tot allò que m'agrada.

Valguin aquí unes paraules manllevades d'un gran amic.

«Diuen que la bellesa és als ulls de qui mira, així doncs, 
la felicitat deu ser al cor de qui sent». 

Que els vostres ulls copsin bellesa arreu i el vostre cor descobreixi allò que el fa feliç per poder-ho regalar a tots els que estimeu.

Seguiu els vostres somnis . . . . . . . . . . . . . . .

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Admirada Sara Maga,
Ah, quin plaer llegir el seu darrer post del 2011 i esperar-ne el primer del 2012.
Seguiré el seu consell: seguiré els meus somnis i ballaré tregua i catala, catala tregua catala, i potser una mica d'espera, per no excloure els cronopios.
Sempre seu,
JLR Mourille

MAFALDA ha dit...

Y TÚ. NO DEJES NUNCA DE HACERLO. UN DÍA ALCANZAREMOS UNA ESTRELLA...

Wendy ha dit...

BELLA, FELIZ AÑO 2012

Anònim ha dit...

Sí... que retallin el que vulguin aquests del govern... però que no aconsegueixin mai retallar-nos els somnis! Feliç 2012!!! Popota

Berta ha dit...

Estimada Maga... Sara; voy pa'llà a perseguir i conquerir els meus somnis on espero trobar-t'hi també a tu, durant aquests 365 dies i tots els que vindran després.
Bon voyage per tot l'any

LB ha dit...

Chère,
J'espère que tu commences l'année sur tes deux pieds!
je t'embrasse bien fort et te souhaite le meilleur, cela m'a fait bien plaisir de te revoir.
Amitiés

Anònim ha dit...

feliz año nuevo! que en 2012 se hagan realidad tus sueños! un besiño.